Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 09 mar 12, 17:27

Opprinnelig postet av FFK Forever

Fy faen for en tragedie!! Terje Høili redd oss fra dette elendige plastikkteppet!

Blir forferdelig usjarmerende å dra på Fredrikstad stadion med dette helvetes teppet.

Er klar for en kronerulling for å beholde dagens naturgress!

Håper klubben sier nei til dette! Dette gjør oss direkte uattraktive i manges spilleres øyne.. Lurer på hvor lenge Hans Erik Ramberg  og ikke minst Valencia kommer til å spille før skader pga dette kunstgresset kommer...

Valencia er jo nesten skadet hele tiden selv på naturgress, så det blir vel neppe noen stor forskjell.

Ramberg med skade... jeg ser ikke så mye tap der heller.

Selvom jeg er mest for naturgress, så er faktisk ikke nye plastikkgress dårlige. Jeg har selv prøvd å spille på matta på særpestadion under en treningskamp i fjor, og de er myke og gode nok. Dessuten kan man spille med kunstgressko istedet for knott, noe som er mer behagelig (syns i hvert fall jeg). Uansett er ikke plastgress dårlig, det er bare marginalt i fra naturgress. Det er ikke som det gresset som var i Østfoldhallen for 10 år siden for å si det slik :P

Sjarmen ligger vel ikke i gresset? Sjarmen ligger i klubben, spillerne, publikum og resten av de involverte. 

Ja takk til det som er lønnsomt, jeg vil heller ha en klubb i TL med økonomi (etterhvert) enn å havne i dassen.

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f