Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 01 mar 12, 16:04
Endret: 01 mar 12, 16:05
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av Kai Roger

Neida......jeg håper at Halvorsen kommer,og at vi kanskje kan få Østli ifra Sønderjyske.....Vil heller ha han enn Berthelsen...hva har egentlig Berthelsen vist i TL? Nada.

Vi trenger en venstreback, ikke en midtstopper som Anders Østli.

Bertelsen har vist masse i Tippeligaen for FFK. Han var jo en åpenbaring for FFK i 2004 spesielt. Da var han 20 år gammel, uredd og med et voldsomt tempo. Taktisk svak ja, men pga farta reddet han seg gang på gang. Hvis du ikke husker det er det fordi du ikke prøver hardt nok. I Viking har han derimot ikke bevist stort, noe som muligens skyldes at han har mistet endel av farta si som han hadde som sin største styrke.

Hva har Anders Østli vist i Tippeligaen da? Ikke en dritt. Han har ikke spilt en eneste Tippeligakamp. I Danmark har han derimot spilt endel, men har noen her inne sett en eneste SønderjyskE-kamp? Er han egentlig bedre enn Horn, Duré og Martinsen? Jeg tviler.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340