Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 29 feb 12, 18:39
Endret: 29 feb 12, 19:11
Endret av: benksliter`n

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Kai Roger

Tromsø: Mr Mohn ifra Bergen..bidro med 10 milioner

Lillestrøm: Per Mathiesen---går inn med 'sykt' mye penger

Aalesund: lever vel litt på salget av Lindegaard...40 millioner ifra United

Godset: Rimelig leie av Marienlyst..mener det er rundt 1,2 millioner pr år+ edrulig lønnspolitikk. 

Tromsø og Godset har vel halvparten i snitt på kampene enn oss,men må vel ha bedre sponsoravtaler..kanskje?

 

Lurer på det samme som deg TøfflusWink

Joda, jeg er klar over at LSK får godt med penger av Per (Berg, ikke Mathiesen), men siden 2002 har jo også ulike investorer spyttet inn godt med peng i spillere i FFK. Det er vel først og fremst på stadionsiden vi har mye større utgifter enn de nevnte klubbene.

Godset har vel 6-7 000 på kampene sine mot drøyt 9000 hos oss, TIL har som du sier en god del mindre. Men jeg var først og fremst opptatt av inntekter generert utenom rike onkler: ordinære sponsorinntekter, kampinntekter, salg av egenutviklede spillere og salg av supporterartikler.

Jeg forstår det slik at FFK tjener ganske dårlig på salg av supporterartikler, der burde det vel være mulig å øke?

Godset hadde snitt på 5700 tilskuere i 2011.

Ut i fra tiltak som Lars-Thomas skal gjennomføre, så kan en jo begynne å lure på om det tidligere har vært noe ved FFK-roret?  Her må det jo finnes et enormt potensiale i å spare penger på drift og øke inntektene på marked.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f