Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 28 feb 12, 14:27

Opprinnelig postet av kjell-H

 

Aha.Takker for svar. Jeg henger ikke helt med for det er så forvirrende med forskjellige styrer.Hehe. Er det ikke det beste å droppe as og hel ha et styre som vi hadde før? El er det for mye penger i bilde at man ikke kan ha bare et styre? Jeg har ikke peil så derfor spør jegSmile

I "gamle dager" var fotballklubbene relativt små økonomisk sett. Trener og spillere hadde litt lønn, samt litt svart fra kiosksalg osv.

Når omsetningen ble større krevde det større profesjonalitet. Da krevde det en organisasjon med flere ansatte en kun de som jobbet med det sportslige. Med 10.00 besøkende annenhver helg krever det noe mer en 11 kæller som spiller fotball. Sponsorer betaler mer og forventer mer. Media betaler mer, og stiller krav til fasiliteter. Forbundet gjør det samme.

En tippeliga klubb må ha folk til å gjøre minimum 10 årsverk innen administrasjon. Man kan ikke basere dette på frivillighet.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f