Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 21 feb 12, 23:21

Opprinnelig postet av kjell-H

Forsvinner Tarik så kan vell FFK være såppas ærlige å si at klubben er ferdig?Faen begynner å bli riktig forbannet her nå!

Er jo helt latterlig med tanke på at FFK får vell ikke noe penger for tarik?Ergo da kvitter de seg med han for å slippe lønna men da er det store spm, Hvorfor hente inne 2 spillere som vi ikke MÅTTE ha nå?Latterlig!

I Vg står dette:
PS! Ryktene ville også ha det til at Tarik Elyounoussi skulle være på vei til Vålerenga. Mens Thomassen beskriver sin tidligere lagkompis som "en spennende spiller", er Martin Andresen forsiktig, og sier han ikke vil si noe om andre lags spillere. FFK-spissens agent, Tore Pedersen, begraver imidlertid ryktene med følgende uttalelse:
- Tarik skal ikke noe sted nå, og jeg tviler sterkt på at han forsvinner i dette overgangsvinduet.

I mine ører så høres det ikke ut som det er planer om å selge ham akkurat nå. Men når det er sagt så har vi jo opplevd i det siste at ting endrer seg veldig fort i løpet av et par dager/timer......



Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f