Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 21 feb 12, 15:49
Endret: 21 feb 12, 15:52
Endret av: danan

Er veldig enig med brukern "rød og hvit" lenger opp her, stort sett alt han skriver faktisk. Det er akkurat en slik autoritær person som han etterlyser vi trenger! Det er synd å dra opp Zoran nok en gang, men han var en mann alle hadde respekt for. Ba han folk om å synge så sang folk gladelig med. Man kunne se på alle ansiktsutrykkene hans hva han mente, og gleden han viste oss når vi faktisk sang bra, men vi kunne også kunne kjenne vreden hans når vi ikke var så dyktige som vi tidligere hadde vist. Han ble applaudert og jublet inn når han annkom stadion og sin faste forsangerplass. Folk hadde respekt for han. Flere vil kanskje kalle han både hårsår, aggresiv og masete, men dette er en del av hele figuren. En slik person er det Plankehaugen trenger.

Ingen har respekt for en skrikete 17/18år gammel gutt som prøver å styre hele tribunen uten noe særlig erfaring, det sier seg selv. Problemet er at vi ikke har noen andre alternativer enn det pr dags dato. Vi får bare gi kudos til de som har baller nok til å prøve seg, for å være en forsanger er ikke bare greit når alle har forskjellige meninger og synspunkter på hvordan ting skal gjøres. 

Jeg håper brukeren "rød og hvit" tar turen til et av de planlagte åpne tribunemøtene som Plankehaugen i samarbeid med Supras har planlagt å kjøre jevnlig iløpet av sesongen. Jeg tror du har mye bra å komme med ;)

Jeg tror Plankehaugen og FFK-tilhengere trenger å ta litt tak i stemninga på tribunen igjen. Jeg vet det er så mye annet som skurrer i klubben nå. Men god tribunekultur  og en fotballby trekker faktisk både flere publikummere og spillere. Der dette vi kan bidra med i en skakkjørt klubb om vi bare tar oss sammen.

 

Kan også bekrefte det madcow og Rey skriver over her. Man trenger ikke lenger å være medlem av Plankehaugen for å stå på feltet.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

Supras Fredrikstad, loud and proud since 11.09.09.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f