Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 21 feb 12, 00:24

Opprinnelig postet av Glenn78


Hej

Jag är en supporter av IFK Göteborg som har smygit mig in på erat forum. Vi ska ju mötas i en träningsmatch på lördag. Hur tror ni att det går i matchen?

Vet ni om det är några FFK-supportrar som ska åka till Göteborg? Matchen spelas utomhus på Valhalla så ta på er mycket kläder.

För er som inte åker till Göteborg kan se matchen på web-tv. Man kan köpa matchen på http://www.ifkgoteborg.se/ för 69 kronor.

 

Det är tråkigt att läsa om era ekonomiska problem, och att ni har varit tvungna att sälja spelare. Hur har det blivit så?

Vannstyrte styrer kan vel ta skylda alene. Og vi har vel ikke "direkte" tvangssalg av spillere, men vi må vel hente penger noen steder.

 Med tanke på de spillerene vi har solgt til nå (og det blir sikkert flere før lørdag), så trur jeg nok IFK Göteborg får en -lett- match. Trur ikke FFK får så mye trening i den kampen, og dere kommer til å leke med oss. 

Selvom jeg trur dere hadde vunnet uansett, så hadde jeg nok ikke vært -så- negativ for FFK sin del hadde jeg skrevet dette for 2 uker siden. 

 Men ståa er elendig, takk for URL btw. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f