Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 19 feb 12, 10:54

Opprinnelig postet av djpete

Klubben er blottet for troverdighet...TOTALT! Svein inkludert, han har fremstått som den reneste Messias, men lite av det han har sagt har hatt rotfeste i virkeligheten. Det går ikke an å sitte med med et så stort engasjement og inflytelse, på stort sett alle sider i klubben, uten at man ser totalbildet. I media har han hele veien proklamert: "alt går i riktig retning, men de som var her før gjorde en dårlig jobb, så vi har hatt masse opprydning..." Nå er altså ståa verre enn noen gang.

 

Å gå ut å be om penger og supporteres støtte blir nå bare som å rope "Ulv" for 7´ende gang. Nå må man  legge alle kort på bordet, OG  vise til en helt konkret plan for hvordan skuta skal styres fremover. Folk i styre og stell bør ha minst mulig skjulte agendaer (les Værste). SÅ kan man evt legge seg ned på kne, beklage det inntrufne, og be pent om hjelp fra de som elsker klubben som inkompetente ledere ødelegger gang etter gang:::!§!!!!!

Morgan, Huth, Adecco-fyren, Kværneng, Svein, Carl Morten, Jensen,  ....listen av inkompente folk i ledelsen er lang, så kan man til slutt spørre seg om hvor stor makt lederen i klubben har, og om det er folka i korridorene, og makteliten i byen som påvirker. og ødelegger.? Ikke vet jeg, men jeg er mett på alle negative historier og tall fra klubben...METT og dritt lei!!

 

 

At dette skyldes udugelighet er hevet over all tvil. Men fotballregnskap er vanskelig er det blitt sagt og det tror jeg på

Derfor er det nok ikke mer enn en eller to som har hatt oversikt  - eller riktigere sagt trodd de har hatt oversikt. De andre som ikke har kompetansen til å forstå et innviklet regnskap er nødt til å sette sin lit til disse.
Det har de gjort og ut fra det agert. Dermed blir de også satt i et meget negativt lys når de de stolte på ikke hadde nødvendig oversikt.

Fra sidelinjen betraktet virker det nå som om vi har fått en ny og meget kompetent daglig leder. Vi får stole på at han, sammen med andre tallknusere klarer å løse denne floken.

Vi andre får stå sammen og i hvert fall ikke skyte de som ikke skal skytes.

 

 




Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f