Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 18 feb 12, 22:28

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Balto

Alt du sa....

Mange gode spørsmålstillinger av Holters, og bra konklusjon.

Vi hadde ikke trodd det var mulig, men udugeligheten i FFK-systemet har bare vedvart.

Er det ikke snart mulig å få inn kompetente folk?

Når det gjelder de fakta som kommer fram nå, så er det nok som Holters sier at dette kom fram ved regnskapsavslutningen for 2011. Da kan man spørre seg; Hva med periodeavslutninger? Det som nå har kommet fram burde og skulle vært avdekket forlengst!

Hva som egentig har foregått her har jo ikke kommet fram... Men vi som har sittet mange ganger på andre siden av bordet og kaldsvettet i bøtter og spann under revisors kritiske blikk kan jo tenke tanken at :

Det er ikke foretatt avsetninger i regnskapet for forventet etterberegnet arbeidsgiveravgift+straffeskatt+mulig bot for Piiroja-saken før revisors inntog. Dette må vel dreie seg om en 4-5 mill antagelig. Og om det er hold i ryktene om flere lugubre avtaler (Barsom, Gerrbrandt, Islendingen mm) så er vi fort oppe i 10 mill alt i alt om revisor virkelig har slått på storetromma. Og det er jo ihvertfall ikke helt usannsynlig. Men det er vel få som vet, antagelig færre som forstår, og absolutt ingen som vil informere...

Og det er jo smått utrolig at man har gått ut med resultatanslag uten å ta forbehold om Piiroja-saken, også etter at man har hatt politi på beslagsbesøk...

Jeg ser av et par andre innlegg her at man forsøker å forsvare "klubben" og legger skylden på as'et. Sorry - dette tror jeg ikke lengre noe på. Her er det nok mangelfull levering i alle leire...

Her må det luftes fra loft til kjeller....

 

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f