Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 17 feb 12, 19:42

Opprinnelig postet av Kai Roger

Håper noen kan svare på dette:

 

Jeg fikk idag en giro,ifra FFK, på 300 kr som er medlemskap for 2012. Hvis jeg betaler denne nå,vil da disse pengene gå i A/S sluket? Eller går disse penga til klubben?

Den 300-lappen går til et medlemskap i FFK, fordi du er medlem i KLUBBEN. Skyter (merkelig uttrykk egentlig, skyter) du penger inn i AS så er det enten som lån til selskapet eller som eier (aksjekapital).

Så de pengene går nok ikke inn i gjeldssluket til selskapet. Men klubben kan jo også gå konkurs selvfølgelig.

Tilbake til saken: Oppgitthet er det man føler når man nå ser hva som skjer. Har til og med det nye styret med den nye styrelederen i spissen heller ikke hatt grep på situasjonen?

Er det fortsatt et kaos-styre i FFK-systemet?

Og kaoset ble først avdekket etter at den nye direktøren ble ansatt for noen få dager siden?

UTROLIG å se hvor lite peiling de store forretningsfolkene som har vært i systemet de senere år har hatt. 

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340