Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 16 feb 12, 16:50

Opprinnelig postet av Erikk

 

Jeg vet ikke hvor motiverende det er for spillerne å bli presentert for flere innsparinger, spesillet den med 12,5 % lønnskutt tviler jeg på at motiverer. Jeg vil anta at noen vil mene at lønnskuttet hadde blitt avverget hvis man ikke hadde signert Knudsen og Holm. Når man er så blakke at det er full krise slik det er nå så var det rart at to nye spilelre ble signert rett før sjokkmeldingen, og JA jeg tror Lasse Staw er motivert til å gjøre en god jobb siden han er avhengig av at noen vil sigerene han til sommeren. Hvis vi ser på forrige sesong så var Staw bedre enn Knudsen slik jeg ser det. 

 

Lasse hadde nok som du sier vært fult motivert, det er han i dag også og trener beinhardt.

For de som snakker om 3-4 mn til då går vel lasse sin kontrakt ut den 31-7 altså når det nye overgangsvinduet åpner, og det har da gått 17 serierunder.

Det er vel bare en kjensgjrning at Lasse ville gjort det som var i hans makt for og vise seg frem, de som tror noe annet kan ikke være helt på G.

Som det er i dag bryr ikke Lasse seg om at Jon har kommet, han har uansett fått beskjed om at han ikke en gang skal spille b kamper, mens Jhon som signet før jul ble lovet at det ikke skulle taes inn en profil som Knutsen. han har vel igrunn meget god grunn til og være skuffet og umotivert, må han også ned 12, 5% i lønn grunnet denen nye konkurenten blir det ikke bedre.

 Er ganske sikker på at Knutsen også er lovet spill, dette kan en se ut fra de motiverende uttalelsene til trenere og sportsjefer. I verste/ beste fall kan en risikere at den som yder best på trening sitter på tribunen når serien starter. Jeg sier ikke at det er slik, men kan fort være en sannhet.

Men ser en bort fra alt dette, så mener jeg at evntuell lønn til ekstra spiller burde gått til en spiss, og at det burde vært vurdert i juli hva slags type keeper en måtte hatt inn.

Mulighetene hadde vel også vært tilstede om Lasse ikke hadde ny klubb i juli at han hadde forlenget.

Dette blir litt som foyn og gåseleveren, jeg mener uansett at den ekstra lønnen aldri skulle gått til en 38 år gammel keeper, begge de som nå er der er blitt eldre og mer rutinerte en før forige sesong. Rutnenen til en 38 åring kan en ikke forvente at noen som er under 30 skal ha.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f