Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 16 feb 12, 14:53
Endret: 16 feb 12, 14:59
Endret av: Welhaven


Hva har skjedd med her nå? Dette er en dårlig drøm altså. Kosten som skulle være redningsmann, men er nå egentlig en av mange syndebukker? Er som sarpen skrev - han gikk ut og gikk ganske god for at økonomien nå er på bedringens vei, og det har ikke vært tegnet et særdeles negativt bilde av økonomien i det siste sett bort ifra at vi har dårlig råd, men forskjell på det å gå konkurs.

Nå er det ikke klubben selv det er snakk om såklart, men ser for meg at Sport og klubben er flettet bra sammen, og når man sier at økonomien er på bedringens vei, så bør dette gjelde et helhetlig bilde?

Videre er det også disse signeringene vi har fått nå, på bakgrunn av at det ikke er lenge siden at Jokke sa vi ikke har penger å kjøpe for, men vi har lønnsbudsjett å gå på. Dette er jo også renspikket bullshit for trues man har konkurs har man jo i teorien ikke noe budsjett igjen!

Vet ikke om jeg skal le eller gråte av dette her - og skjønner det virkelig ikke heller.

Kunne sagt nå at vi får selge unna spillere, rydde opp og forberede oss på Adeccoen, men jeg trodde vi allerede var ferdig med den biten... Tydeligvis ikke.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340