Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 16 feb 12, 10:13

Opprinnelig postet av Erikk


Jeg er uenig. Amin Askar har gjort en veldig bra jobb for oss og han jobber og står på hele kampen. Vi må regne med å bli "presset tilbake" mange kamper i året som kommer og da kan countringer gi store målsjangser. Askar kan "snappe opp" ballen og sette fart og bidra veldig i slike situasjoner. Hvis dere husker første opprykkskamp i Hønefoss så vi noen gode eksempler på hva Askar kan gjøre.

Problemet er at kontrakten hans er på vei ut og han burde absolutt fått en ny, men da roter vi det til ved å komme med lønnsredukjsoner. Problemet er at vi fort vil få valget mellom å selge han billig nå, eller la han bli Bosman, og da vil Bosman være det dårligste valget slik jeg ser det.

Når det gjelder Rafn måtte jo han avgryte treningsleieren pga skade, som jeg vil anta er en ettervirking etter grisetaklingen på Melløs. Vet noen hvor spilleklar han er?

 

Mener at Rafn sr sa at Rafn jr er klar til La Manga. Han har hatt 3 operasjoner...en for den grisetaklinga+ operert i begge leggene,pga krampetendenser.....alt har gått bra,og han er som sagt klar til La MangaWink

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340