Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 15 feb 12, 21:00

Opprinnelig postet av keiko99

Jeg har lenge sagt at vi bør holde på dem sangene som alle kan og la være alt annet piss dere supras kommer med.. ja du vet like godt som meg hva jeg mener..

vær så snill prøv og ta til dere litt også glemmer vi dette, for vi ble en gang enige om at vi skulle prøve og holde en optimistisk tone eller skal jeg si: for mye negative ting her eller på tribunen gjør det bare enda værre...

diskursjon er lov ja, men da må en ta inn til seg hva andre mener og ikke forsette i samme gjørma



Hver eneste gang du hamrer løs på tastaturet med dine håpløse meninger sitter jeg å river meg i håret for å prøve å la være å svare deg. Du fatter det jo aldri, du gnåler om det samme gang på gang på gang.  Det er du som fortsatt ruller deg rundt i den samme gamle gjørma keiko.

Det finnes ingen interesse blant folk om å prøve å få til litt skikkelig tribunekultur her i byen igjen. Nettopp dette er noe av det vi i Supras kjemper for. Vi kan supporterkultur, det er vår store interesse og hobby. Vi krysser alle fingre for at Plankehaugen øker enormt med antall aktive medlemmer på tribunen og at de selv tar seg av både tifo, organisering, skape nye sanger og forsangere på tribunen. Dette finnes det svært liten vilje til hos Plankehaugen i dag, derfor tar vi oss av de oppgavene for at ting ikke skal dø helt ut på tribunen.

Du må forstå at det nytter ikke å synge 2-3 sanger jevnt hele kampen, det blir nitrist og kjedelig både for oss som synger og alle andre som må høre på de samme 2-3 trauste strofene gang på gang. Vi må fornye oss litt etter litt hvert år for å holde folk interesserte.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

Supras Fredrikstad, loud and proud since 11.09.09.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f