Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 12 feb 12, 10:47

Opprinnelig postet av Erikk


Jeg synes Foyn har rett i mye og vi trenger noe som kan skape entusiasme i klubben. Denne vinteren har jo vært jævlig, med mye negativitet hvor skatt øst og dårlig økonomi har vært hovedsakene. Hvordan dette påvirkere spillerne vet jeg ikke men vi hadde trengt noe som hadde gitt moe positivitet  

There is hope in a hanging snore.............

Vent og se. Alt som trengs er en Hussein i storform, og vips så er begeistringen tilbake. Hussein og Jabbie sentralt på midten flankert av askar og Valencia med Tarik og Momo på topp og overlappende backer i Jokke og Landgren.  Her lukter det alle mann i angrep, og underholdende fotball.

Har bæltrua på at dette kan bli meget underholdene, og at vi i gode stunder kan spille fletta av hvem som helst. 

Problemet med ett ungt mannskap er at det sikkert kommer til å svinge mye, så da er det bare å håpe at de holder til fornyet kontrakt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340