Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 11 jan 12, 23:39
Endret: 11 jan 12, 23:41
Endret av: hasse33

Er litt usikker på om dette er rette tråden, men jeg drar i hvertfall på smilebåndet når jeg leser noen av innleggene på Fossefallets forum når det gjelder nye spillere for sesongen 2012:

1.Fabio Aurelio er helt ute i kulden i Liverpool for tiden, etter at Enrique kom til klubben. Han er en offensiv anlagt back med et veldig følsomt venstreben. På sitt beste er han en klassespiller, men han har dessverre slitt en del med skader de siste årene. Kanskje et utlån til Sarpsborg 08 kunne vært aktuelt?

2.Hva med Celtics Thomas Rogne? Minimalt med spilletid i den skotske toppserien. Azar Karadas er også et alternativ, ettersom han mistrives med tilværelsen i sin tyrkiske klubb Kasimpasa. Innehar rå fysikk, og kan brukes både som midtstopper og spiss.

Ja jeg vet det er drømmer og fantasier på våre forum også, men dette er vel litt i overkant Cool


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f