Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 05 jan 12, 08:29

Synes godt du kan skrive "vi" når det går skeis også, slik du gjorde på toppen av siden ... og du kan da ikke seriøst mene at du gir opp dette med tre j**** poeng å ta igjen, på ATTEN kamper? En dårlig kamp i går, men du burde da ha lært at United under Ferguson alltid reiser seg når vi har fått en smell. Sist gang det ble to tap på rad var, om jeg ikke husker feil, våren 2009 (tap mot Fulham og Liverpool). Du husker hvordan den sesongen endte? Jepp, pokal.

Det har vært mye uflyt de siste to kampene, både Blackburn og Newcastle har scoret på nær sagt alt av sjanser. Det skal sies at begge målene Newcastle scoret var svært gode prestasjoner. Det var ikke defensivt det var problemer. Det var dessverre totalt manko på initiativ framover, kombinert med et svært aggressivt Newcastle-press slik at vår midtbane ikke fikk sjanse til å strekke dem ut. Offensivt var det rett og slett en dårlig kamp, jeg tror ikke vi hadde mer enn tre-fire kvalifiserte sjanser i løpet av kampen.

Men jeg stoler på at Sir Alex vet å bruke dette som inspirasjon foran den perioden som kommer nå, med vriene kamper på rekke og rad. De fem neste seriekampene inkluderer bortekampene mot Chelsea, Arsenal og Liverpool ... på toppen kommer cupkampen borte mot City førstkommende søndag.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340