Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 14 des 11, 01:41

Man kan virkelig lure på om Morgan er ved sine fulle fem, håper virkelig ikke denne møkkete saken vil ødelegge for FFK sin økonomi eller poeng i neste års serie. Det er ikke bra for en klubb å stadig ha negative saker som dette flommende igjennom systemet. Det tapper av den berømte energien å stadig få negativ omtale. Noe vi desverre fortjener i denne saken. Da klubben har vært med å unndra store beløp fra velferdsstaten som den trenger for at folk skal få trygd, sykepenger barnehageplasser. Må desverre si jeg synes det er skammelig og jeg vurderer faktisk om dette egentlig er en klubb jeg ønsker å støtte. Er dette verdiene jeg ønsker å formidle til barna mine ved å ta dem med på stadion? Nei, det er faktisk ikke det. Synes synd på nåværende ledelse som må stå frem og ta ansvar for den dritten her. Jeg tar vanligvis lett på ting og er ikke noen moralens vokter, men det er grenser. Er rett og slett bare lei meg over hele greia. Før ble vi omtalt som en av norges mestvinnende klubber, idag fremstår vi som en gjeng med tjuvpakk og kjøtthuer. Tusen takk Morgan. Dette trengte vi! Beklager mange skrivefeil og en dårlig disposisjon. Men jeg er rett og slett for sinna og for skuffa til å se over og rette opp.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340