Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 21 nov 11, 11:15


Vet ikke hvor man skal starte i forhold til stallen neste sesong, men for øyeblikket er jeg enig med resten her; Landgren er deffinitivt en keeper. Føler han raskt nærmer seg Gamboa, og det at han gjerne vil spille back er nydelig. Derimot tror jeg også som resten at han kan bli dyr, men føler Jokke og Co rimelige kreative på avtaler så man vet aldri.

Keene er jeg usikker på - jeg elsker hans spillertype, han blør jo mer enn andre som faktisk har tilhørighet på laget, allikevel har ikke prestasjonene vært på topp. Scoret to mål de siste kampene, noe som kanskje tilsier at han begynner å bli varm? Kan også bli dyr tror jeg, så blir ikke overrasket om at han faller ifra.

Får vi Landgren, noe jeg tror vi gjør, føler jeg vi har en bra forsvarsfirer. Kanskje litt mer erfaring blant midtstopperne, men da har vi jo Martinsen som backup.

På midten føler jeg vi mangler rutine og kvalitet. Vi har Jabbie og Hussain, som virkelig kan storspille, men føler ikke kantene helt kommer til. Forferdelig dårlig kvalitet på innlegg - føler vi er ufarlige på innlegg fra kantene.

Angrepet har vi jo Tarik og Tveter. Jeg personlig liker Tveter - han er stor og god til å holde på ball. Allikevel savner jeg en skikkelig goal getter, en målmaskin typ Ojo. Tror Keene faller fra, så hvem som finnes på blokka har jeg ingen anelse om.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f