Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 17 nov 11, 18:22

Opprinnelig postet av Holters

 

"En alminnelig fornuftig person" burde ha forstått at denne avtalen var ulovlig og dermed er det tvilsomt at en eventuell oppsigelsestid var gyldig, men det er vanskelig å stoppe utbetalingene uten rettslig grunnlag. Kjennelsen ble først tatt ut nå nylig, men Svein & Co burde henvendt seg til skattemyndighetene da de oppdaget avtalen og dens ulovlighet.

 

Spørsmålet er om overføringen til agentfirmaet i seg selv var ulovlig. Det sto vel ikke noe sted i avtalen at pengene skulle gå til Raios lønnskonto, og dermed ville det vært svært vanskelig å slippe unna å betale. Det hadde ikke vært gjort i en håndvending å få kjent avtalen ulovlig (og dermed ugyldig), jeg ser for meg mange måneders etterforskning hos skattemyndighetene. Man kunne nok holdt igjen den siste millionen, men man hadde vel ikke lyst til å få et sivilt søksmål fra Estland på nakken midt oppe i all turbulensen på vinteren 2009-2010 ...

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f