Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 07 nov 11, 19:26

Sesongen er ikke ferdig,men vi er sikret TL neste år,og tuuusen takk for detWink

 

Jeg sitter med en følelse av at TFA vil trekke seg etter denne sesongen. Jeg tror han ikke vil finne seg i at det ikke finnes midler tl spillere-les rutinert spiller(e),og jeg er litt enig i det som står i FB om at investorer kanskje er villige til å komme på banen hvis en ny trener kommer.

 

Jeg synes TFA er en knall fin kar,men jeg har savnet mye ved spillet vårt iår,spesielt offensiv struktur.

 

Spørsmålet er om TFA orker en sesong til,lik denne her,eller om han satser på at vi hever oss 20% neste år,ungår 50-60 gule kort,og etablerer oss på midten av tabellen. Da med den stallen vi har,minus de som er uten kontrakt.

Hvis TFA velger å gå,håper jeg han kan brukes inn mot de unge spillerne i klubben,fordi han er en knallgod ressursperson for FFK.

Som sagt.....'hvis' han trekker seg,ønsker jeg en 'billig' løsning,og jeg tror Arne Sandstø kan være mannen...han har en klar fillosofi,ikke minst angrepsmessig.

 

Jeg blir IKKE skuffa hvis TFA fortsetter i 2012---jeg tror bare at vi da er helt avhengig av et par forsterkinger....et par som kan 'dra lasset' når ungutta sliter litt.Laughing


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f