Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 05 nov 11, 23:11

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Sulla

Hva gjelder kampen stiller jeg et STORT spørsmålstegn ved byttene som ble gjort. Hvorfor ble Keene tatt av for Ruud Tveter?

Keene sier i hvert fall selv at han var veldig sliten, noe jeg skjønner godt etter den fantastiske innsatsen han la ned i dag. Sånn som han pressa fram et innkast langt oppe på Starts banehalvdel på slutten av første omgang etter et løp på over halve banen er det lenge siden jeg har sett i FFK

Merker jeg har savna en sånn spiller siden Multe stakk, det ble litt klarere nå hvorfor Elfsborg-fansen har så stor sans for Keene selv om han ikke scorer alt for mange mål. Hvis vi får se mer av dette håper jeg virkelig vi kjøper ham.

Forøvrig ser jeg argumentet med at de hadde løpt seg tomme, men jeg er allikevel skeptisk til å bytte ut nesten hele hovestammen av rutinert offensiv slagkraft med ungutter og en mads Hansen på sviktende formkurve for så å overlevere hele initiativet til Start. Menmen, who cares, TL 2012 er i boks!

---------------------------

In Jocke we trust.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f