Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 05 nov 11, 22:03
Endret: 05 nov 11, 22:03
Endret av: Sulla

Det var ikke sunt for nervene den affæren her, men digg med fornyet TL-kontrakt.

Hva gjelder kampen stiller jeg et STORT spørsmålstegn ved byttene som ble gjort. Hvorfor ble Keene tatt av for Ruud Tveter? Keene gjorde jo sin beste kamp hittil, mens stakkars Ruud Tveter blir helt malplassert som bakromsspiss. Keene spilte seg adskillige hakk opp i min aktelse i dag og på innsatsen var det jo nesten som å ha gode gamle Multaharju tilbake. Han var absolutt høyt og lavt. Et bedre trekk hadde vært å trekke Tarik ned på kant og få keene som midtspiss.

Deretter ble Tarik altså byttet ut enda han på tross av mange feil var bortimot den eneste som klarte å skape noe, til fordel for en tannløs Mads Hansen, før man konkluderer farsen med å bytte ut Askar for Rafn i det kampen entrer sin mest kritiske fase?

Det her var rett og slett jævlig snodig. Var nevnte spillere veldig slitne, eller har Aune knaska for mye paracett mot feberen?

Ellers: Øvrebø fortsetter stødig sin ferd mot Adecco-dømming, og vi overlever i TL 2011 siden det er ett lag som er enda dårligere til å skape noe foran mål enn oss, SK Start.

---------------------------

In Jocke we trust.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f