Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 05 nov 11, 14:31

Til Tøflus sin kommentar om at vi har prøvd trenerbytte før og at det ikke funka:

Her må jeg si (for ørtende gang) at Tom Nordlie aldri fikk en fair mulighet. Han kom for seint inn, nedrykket var allerede uungålig. Man kan virkelig ikke frikjenne Aune og gi Nordlie skylda for nedrykket.  Om man vil ha Aune eller ikke, Tom Nordlie fikk aldri en reel mulighet i FFK. Han ble møtt med hylekor fra spillere og forståsegpåere fra første sekund og fikk i realiteten aldri prøvd seg skikkelig. Om TN var rett mann eller ikke skal jeg ikke si noe om. Hvis han gjentatte ganger gikk over grensa med å kjefte på spillerne kunne man ha sparket ham vederlagsfritt på grunnlag av å ikke følge arbeidsmiljø loven.

. Det jeg vil ha er en grundig sportslig gjenomgang etter sesongen hvor alle forhold blir evaluert.Hvis Aune skal med videre, hvordan kan han bli bedre?  Verden er ikke svart eller hvit. Alt kan forbedres, men man må være offensive.  Det jeg virkelig er redd for er at man bare sier:" Vi gjør akkurat som ifjor!!! Hylekoret må holde kjeft,jag vet mycket betre enn dom andra."

 

FFK vil dø en stille og rolig død hvis supporterne slutter å bry seg. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f