Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 05 nov 11, 12:00

Å blande fotballføleser, vanlige arbeidsplasser og menneskehensyn blir helt feil. Skal mann ikke ha meninger om landslagtreneren fordi mann ikke er på hver trening. Hvor var du når Nordlie ble halshogd her inne. Skrev du dem samme innlegga når plankekæll og ymer skrev innlegg som får aune kritikken til å være flau bris, eller når holters ville ha ut Grønhagen. Var det greit da? Når jeg nevner holters og plankekæll er det fordi dem følger med og har gode meninger selvom jeg er uenig innimellom.

Nei, en fotballklubb skal ikke påvirkes av EN følese, men når veldig mange får den samme, resultater uteblir og spillere stagnerer, da kan en fotballklubb bli påvirket. Og meninger om trenere, spillere, klubb kommer jeg til å fortsatt ha, selvom jeg ikke har ABC og D trenerkurs eller er på hver trening. Det håper jeg alle andre som elsker fotball fortsetter med å ha også....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f