Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 05 nov 11, 08:58

Opprinnelig postet av Asgeir

 

FFK har stått på konkursens rand i lang tid. Svein har tatt styring over det sportslige, og har samarbeida godt med "konkursbobestyrer" for å komme på fote igjen. Men fremdeles skylder man mange millioner. Vi har blitt kvitt dyre kontrakter på spillere og trenere, og har fått en flott gjeng med unge, men urutinerte spillere.

Klubbstyret gjennom Svein bestemmer hvem som skal trene FFK uansett hva folk sier om saken, så det er faktisk ikke noen vits i å klage

  • Og bare for å få det inn med teskje: Vi har ikke penger til noen nysignering av trener nå, aller minst en profilert en! Vi tillater heller ikke at rikmenn kommer og lover gull og grønne skoger, for vi må beholde styringa på det sportslige. VI HAR IKKE RÅD! Har vi ikke lært av å bruke penger vi ikke har? Hvor dårlig hukommelse har folk egentlig?
  • Det å påstå at en annen trener ville ha gitt helt andre resultater er i beste fall usikkert, i verste fall rent destruktivt, bare egna til å spre usikkerhet og negative vibrasjoner. Fotball er en komplisert sport hvor svært mange faktorer påvirker både spillet og resultatene, og de som mener at gode resultater kommer "lett" med en god trener har ikke peiling på fotball! Se på RBK!
  • FFK som fotballklubb kommer ALDRI til å lykkes så lenge det alltid står et hylekor klart for å hive seg over alt negativt som skjer. For det eneste jeg er sikker på ndg FFKs framtid er: Det kommer til å gå opp og ned! All erfaring viser det! Og det er hvordan vi takler motgang som avgjør hvordan vi lykkes i framtida, og IKKE hvordan vi takler medgang!

For det første. Ja, Svein og co har gjort en glimrende jobb. Skal det da ikke være lov å se på jobben til treneren med kritiske øyne? Klubbstyret bestemmer. Ja, jeg tror dem fleste vet det, er det fortsatt ikke lov å mene noe om klubben eller treneren fordi Svein bestemmer? Er det sånn i politikk også? Statsministeren bestemmer, så det er ikke noe vits i å klage?

Vi har ikke råd til ny trener! Vel, det blir en prioritering. Vi omsetter for rundt 50 mill,

. Har vi råd til å ikke få det beste ut av spillerene. Dem fleste nøkkelspillerene er under 20 år. Vel, nøkkelspillerene Horn, Borges og Tarik ligger på 22 og 23 år og har massevis av rutine til tross for sin forholsvis unge alder Vi har 2 spennende spillere under 20 år, Jabbie og Hussain. Elvestad ble gitt bort, og Simen har det stoppet noe opp for. Lite spilletid og prioritering av Mads Hansen kan kanskje ta noe av skylden for sistnevnte. Skulle likt å sett sidene her inne hvis det hadde skjedd under Nordlie.

FFK som fotballklubb kommer aldri til å lykkes hvis ikke mange mener mye om FFK. Den dagen vi ikke bryr oss og går på stadion som en gjeng bjellesauer er klubben ferdig. Ikke fordi mange mener mye. Noen vil alltid like dattera, andre mora,. Sånn vil det alltid være. Noen hyller innlegget til Asgeir som årets innlegg, jeg mener det er ett stort svada innlegg.

Og til slutt. Dem som har vært med en stund her inne vet at jeg har holdt henda over trenerene en stund. Jeg tok parti for Eggen i kampen mot Morgan. Jeg tok parti for Grønhagen når det blåste for ham til tross for sølvet, og jeg tok parti for Nordlie når spillerene satte beinkrok nesten før han kom over kommunegrensa. Men denne gangen føler jeg at vi trenger noe mer.....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f