Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 02 nov 11, 13:11

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Har ingen meninger om hvem som bør bli ny hjelpetrener.

Men stusser på argumentene dine.

Sarp rykket ned fordi de er et adeccolag, med adecco ressurser og dermed adecco stall.

En god leder er "en likandes kar" mens en dårlig leder ikke er det.

At han har den samme historien når han snakker til media er vel mer troverdig enn å ikke ha det?

Kansje jeg var utydeligWink

Det jeg skulle fram til er at det som blir tatt frem som posetivt om Roar, er det folk her inne trekker frem som negativt her på forumet.

At Aune er for snill og likanes. Og Aune har fått skjeft for å ha hakk i plata, men nå er det plutselig posetivt????

Og hvorfor skal vi hente en trener som er akkurat lik Aune?? Han trenger vel en annen trener som har andre kvalitet, som vill gi Aune ting som han er evt dårlig på.

Men jeg ser på Roar som mye dårligere trener enn Aune, greier ikke å forandre på taktiken sin, dårlige bytter, enda mer stille på benken det Aune er.

så når folk er så kritisk om Aune, så trener vi ikke en ny enda dårligere Aune(Roar).

Jeg syns Aune gjør framgang som trener, han prøver ihverfall.

Kan godt hende at jeg bommer helt på skiva,men det er sån jeg ser det.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340