Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 nov 11, 07:41
Endret: 01 nov 11, 07:45
Endret av: Bedreviteren

Opprinnelig postet av Arte et labore

Var en kort tur innom forumet på VPN, og det virker som om dem har rykket ned. Før de to siste tapene mot Aafk og FFK så hadde de altså 7 seire på  kamper, hvorav de fire siste var seire borte mot erkerivalene LSK og Brann, hjemmeseier mot RBK og Viking. Likevel får Martin det glatte lag. Og jeg som trodde kritikken her inne til tider var voldsomt...

Det handler vel om helheten der inne som her. Enga var vel kanskje den største favoritten i manges øyne,  så poengfangsten har vel vært laber i forhold til potensialet.

Når det gjelder kampen igår var den perfekt gjennomført fra alle innvolverte, og viser hvilket potensiale laget har, noe dem forsåvidt har gjort tidligere i sesongen. Så kan man godt si at det blir ustabilt med ett ungt lag, men hvor "ungt" er det egentlig. Horn, Borges, Tarik og Thommassen er forholdsvis unge, men samtidig mer rutinerte enn dem fleste 28 åringer i Tippeligaen. Sånn sett sitter vi igjen med Hussain og Jabbie som en meget ung og urutinert sentral midtbane, men dem er til gjengjeld noe av det mest spennende  i ligaen.

Ser også at en del spretter champisen i forhold til nedrykk, det gjør ikke jeg. Taper vi mot Start (uten Borges og Horn) blir det ihvertfall neglbiting for meg inn mot dem to siste kampene.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f