Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 30 okt 11, 10:58

Som FFK supporter har man fått litt erfaring med høstnerver, og jeg er faktisk overrasket over min egen sikkerhet på at dette skal gå veien. Start har 4 kamper igjen. De vinner idag og de slår oss. De taper i Stavanger og klarer bare uavgjort mot TIL i siste runde. Jeg mener det er over all forventning at Start skal klare å sanke 7 poeng på de resterende kampene. De havner i såfall på 31poeng. Vi har 28, og må klare å sanke 3poeng på våre 4 resterende kamper. Målforskjellen vår er nemlig såpass god at Start ikke henter oss igjen. Si at vi taper for VIF på Ullevål og Start på Stadion. Da er det Aafk kampen som blir vår finale., en helt overkommelig motstander som ikke har noe å kjempe for. På Lillestrøm i siste kamp skal vi vel ikke kalkulere med seier.. Jeg tror fort vi kan plukke et poeng både på Ullevål og mot LSK også. I realiteten er mye avgjort om vi unngår å tape for Start, noe jeg er fristet til å si at jeg er HELT sikker på at vi klarer. Litt klønete å stille oss i den situasjonen vi nå er; men dette går veien!!

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f