Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 20 okt 11, 10:52


No hard feelings, men jeg er av en oppfatning om at på et forum som dette, så må både kreti og pleti få lov til å ytre seg så fremt man ikke kommer med ufine personangrep (og det har vel ingen gjort her) Men fotball handler vel i stor grad om synsing? Man kan ikke sette seg ned med en kalkulator og beregne alle mulige modeller for en fotballkamp. Det er og blir en uberegnelig menneskelig faktor inne i bildet. Synes ikke du at engasjementet har forsvunnet litt de siste 2 sesongene på stadion? Hvorfor har det det? Aune skal selvsagt ikke få skylda for det alene, han er lojal og gjør jobben sin etter beste evne og skal ha honnør for det. Men når man velger å innta en rolle som hovedtrener i en eliteserieklubb så synes jeg at det burde være takhøyde for at supporterene som betaler tusenvis av kroner på sesongkort og biletter skal kunne ytre seg også når de er missfonrøyde. Den takhøyden føler jeg ikke at er der idag. Jeg tror ikke den kursen klubben har idag kommer til å få laget opp av hengemyra, skal vi bli et stabilt tippeligalag må noe gjøres.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f