Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 19 okt 11, 17:43

Jeg synes det er mye rare innspill her. Vi har en uerfaren trener med hjerte for laget. Han klarer å formidle dette til spillerne på en god måte, det er i alle fall det jeg leser fra spillerintervjuer.

Vi har en ung stall som ofte kan ta dumme valg på banen, ref. gule kort og varierende prestasjoner.

Jeg har vært skeptisk til bruken av Ramberg og bytter som ikke kommer før 70nde spilleminutt når det er "klart" for "alle" på Stadion at det burde vært byttet før. (Det er VELDIG lett å være etterpåklok)

 

Etter 1-ste omgang mot Sogndal så skammet jeg meg over laget. Etter 2-dre omgang så var jeg svært stolt.

Gutta jobbet og blødde for drakta, og byttene kom før det 70nde spilleminutt.

Og det ble byttet inn en spiss mot en forsvarer, noe som jeg synes var vågalt og flott.

 

Aune er på riktig vei, men trenger hjelp av spillerne for å få resultatene og strategien til å sitte. Tror vi blir i Tippeligaen og levere jevnere gode resultater neste år. Men tullet som kommer fra alle kanter om hvor dårlig han gjør det synes jeg blir i meste laget. Vi kan mene og tenke så mye om dette, men ledelsen bestemmer. Ingen er større enn klubben. Ikke en gang SUPPORTERNE. Wink


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f