Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 19 okt 11, 12:49


Drister meg til å legge inn noen linjer om dette tabubelagte temaet, burde vel egenlig latt være siden man alltid bare får masse kjeft for å si noe som helst negativt om Aune.

Hvis vi klarer oss i tippeligaen er svaret på om Aune er rett mann: Nei. Hvis vi rykker ned: Ja. Begrunnelse, han klarer ikke å hente frem det beste i gutta, han klarer ikke å ta grep som påvirker kampens gang. Han er sikkert en likanes fyr og lojal og alt det der, men i mine øyne må en trener ha litt av Jose Mourinho i seg. Blir vi et adecco lag igjen (Gud forby) så holder han sikkert mål i massevis. Der passer det bedre at spillerene selv kan bestemme at de vil trene på hæppefoppal istedenfor tung intervall trening off season. Ikke noe vondt om Aune, men nå har han fått tid på seg og det er fremdeles staus quo på banen. I mine øyne burde man lete etter penger til å skaffe en Ole Gunnar Solskjær eller en  Kjetil Rekdal. Vel og merke hvis vi beholder plassen i TL. Jeg har kun vært på 7-8 kamper i år. Må til bake til 90 tallet for å finne sesonger hvor jeg var på så få kamper. Gleden ved å gå på kamp er borte når jeg ikke har noe tro på det som skjer på trenerbenken.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f