Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ghost of Sparta

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 okt 11, 20:25

Opprinnelig postet av Morgaine

 

 

Mulig du er det Foyn, men de særpingene jeg jobber sammen med svarer ikke til en slik beskrivelse. De er snørrhovne når de vinner og mugne og bitre når de taper.  Så derfor fryder det mitt hjerte at det nå blir stille i lunsjpausen. Heldigvis bryr jeg meg ikke om hockey. Laughing

Hehe, ja. Jeg var på jobb i serieåpninga og det var nesten partystemning da AaFK gikk opp i ledelsen 1-0 over oss. De var fremdeles hovne da vi utlinka og sa at dette kunne snu. Da vi vant 1-2 vart det stille som i graven. Snakket til en av de som leste ei bok om at det var den første seieren vi har hatt i ei serieåpning i tippeligaen og han humret og gravde nesa si enda dypere ned i boka si... Ingen hockey interesse her i gården heller nei.

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f