Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 02 okt 11, 10:45
Endret: 02 okt 11, 10:49
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av sarpen

Jeg vil på ingen måte forsvare handlingen som ble utført på eiendommen til Thommasen, men maken til klyse.

Han har nærmest bedt om dette, trist det gikk ut over familien hans.

Dette innlegget viser virkelig spennvidden mellom de ulike sarpingene som besøker dette forumet. Og bare for å forvisse meg om at ingen misforstår - dette innlegget definerer nedre ende av skalaen.

Forøvrig har andre innlegg her greit belyst hvorfor det er tøv og vas å betrakte Thomassen som en sviker. Da han gikk til FFK var Sparta et nedrykkstruet førstedivisjonslag, som berget plassen fordi Raufoss var i økonomiske vansker, Sarp 08 var ennå ikke født og FFK hadde etablert seg som et brukbart TL-lag. Hans far har spilt for FFK. Hans egen moderklubb SFK spilte i tredjedivisjon og var Østfolds sjette beste lag bak FFK, Sparta, Moss, Kvik Halden og selveste Sprint Jeløy. Skulle vi i Fredrikstad lagt brødrene Østli for hat da de vraket 2. divisjonsspill i FFK til fordel for Moss? Eller sett med skeptiske øyne på Raymond Kvisvik da vi hentet ham, fordi han er fra Greåker og tidligere hadde spilt for SFK og Moss?

Jeg håper jeg har fått poenget mitt tydelig nok frem.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f