Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 01 okt 11, 19:28

Opprinnelig postet av sarpen

Opprinnelig postet av keiko99

herre gud hvordan kan du si han er klyse og at han skal ha bedt om dette ?

 

Det du sier er: jeg ville gjort dette selv og støtter fult hva som skjedde

 

Sarpen det er du som er klyse og ber om ting... idiot ass

 

Trekk huet ut av ræva for du uttaler deg. Kult sagt ass.......

Saken er: Thomassen er sarping og spiller for fienden. Han har ved flere anledninger gitt oss sarpinger obskjøne gester og har også flere uttalelser som forteller at han er ei hore i seng med fienden.

Vi liker han ikke og han er en klyse, dermed blir du litt/veldig utsatt.

Hadde samme type spiller fra freksta spillt for oss og gjort det samme mot dere, hadde dere også reagert.

Det er kun en ting som er trist, det gikk utover foreldrene til klysa.

 

Kanskje det er du som skal trekke hue ut av ræva særpen. 08 er også fiende til jokke, han har jo selv sagt at det kun er ett lag for han i særp og det er SFK. Setter en tier på at den dagen SFK er i TL bytter han klubb (skjer jo ikke med det første da)

Dere har jo klage på gutten siden han gikk fra sparta, fyren har aldri spilt for 08 en gang så kaller dere han judas. Pokker er det for noe da, forventer dere at fyren skal spille i 5 div bare for å spille på ett særpe lag?


Dere har dissa fyren konstant pga at han har høye ambisjoner så ikke rart han blir litt sur på samarbeidsklubben i særp.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f