Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

08jalla

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 11
Innlegg: 2

Lagt til: 27 sep 11, 15:18
Endret: 27 sep 11, 15:20
Endret av: 08jalla

Opprinnelig postet av foyn


... seriøst ment faktisk..

 

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/bjoerkoey-har-fortsatt-store-plager-2978223.html

Nå ble jeg faktisk så irritert at jeg endelig lagde meg en bruker her etter å ha lest forumet i 3 år.

Nå må folk bli ferdige med den Barsom-episoden. Taklingen er knallhard, og ikke noe mer. Den er ikke stygg. Ingen strake ben, ingen armer, ingen albuer, INGENTING annet enn en kroppstakling som endre fatalt fordi Bjørkøy like før taklingen kastet seg fram med benet og dermed kommer et par hoder lavere enn Barsom inn i sammenstøtet.

Hodet til bjørkøy treffer ryggen/bak på skulderen til Barsom og får seg en skikkelig trøkk. Ingen av lagkameratene til Bjørkøy reagerer nevneverdig på taklingen, noe som igjen er med på å underbygge påstandene om at dette ikke var stygt. Bildene viser også en takling som ville endt med skulder mot skuldet/overkropp mot overkropp dersom tilfeldighetene ikke hadde spilt inn.

Nå endte dette fatalt for Bjørkøy, desverre :(

Barsom var en knallhard spiller og litt for ofte direkte stygg i taklingene sine. Men denne fortjener han ikke pepper for. Det er masse andre taklinger å ta han for dersom man ønsker det.

 

Og foyn, før du skriver så mye som en setning til her inne om albuen til Hoås i går så får du jaggu ta deg bryet med å se den i reprise. Den er grisestygg. Han løfter armen, trekker hånda mot skulderen for å få frem albuen og trykker til i nakken på Jabbie for å skade. En helt unaturlig posisjon og måte å hoppe opp i en hodeduell på. Soleklart rødt kort for grisespill. Og ja Jabbie såg ut som en tulling der han låg, men det der må ha vært ekstremt smertefullt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f