Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 27 sep 11, 11:20

Opprinnelig postet av foyn

 Så kan vi jo ta for oss situasjonen hvor dure filmet på glenn roberts et gult kort.. Relativt usmaklig..

Jeg foreslår at du ser både den situasjonen, og den med Jabbie/Hoås, på nytt. Roberts tar rennafart i ryggen på Dure og det gule kortet er udiskutabelt. Tåpelig av Roberts.

Hoås burde hatt rødt kort for måten han går i duellen mot Jabbie. Når man stiver av armen sånn når man går inn i duell bakfra, så er det ikke for å beskytte seg, men for å skade motspilleren. Skammelig.

Keene sin tofotstakling så jeg ikke, men slik er selvsagt ikke bra. Men som den mest oppegående sarpingen på dette forumet bør du holde deg for god til å klage på filming av Jabbie/Dure. Det var to situasjoner hvor frustrasjonen lyste lang vei av deres spillere, og Hoås hadde flaks som slapp kort. Jabbie hadde også flaks som slapp en kraftig hjernerystelse.

Takk for kampen, forresten.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340