Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 23 sep 11, 10:42

De nye som er hentet i sommer-Langren,Myrie og Keene...er desverre spillere som enten har sittet lenge på benken i sin forrige klubb,eller at spillerne-(landgren og Myrie) ikke har spilt på toppnivå på noen måneder.

Dvs at de ikke er i kampform. Alltid en sjanse for at spillere uten kamptrening,ikke slår til umidelbart i en ny klubb.

 

Spørsmålet er om det er lurt å hente spillere som helt klart er ute av form,og trenger 2-3 måneder før de er i matchform.

 

Grunnen er helt sikkert økonomi,og det har jeg full forståelse for. Håper at noen i Fredrikstad kan lage et investerings selskap,lik det de har laget i Trondheim,slik at vi står sterkere på spillerfronten neste år.

Jeg tenker spesielt på at vi trenger en målscorer-noe vi må ut av landet for å finne+ muligens et par Adecospillere når Noen av dagens spillere slutter.

Aune har såpass selvinsikt,at han sier opp selv,hvis han føler han ikke er rett mann til jobben. Jeg tror han fortsetter neste år også-(hvis han da ikke selv velger å kaste inn håndkle etter sesong-slutt)

 

Nå trenger TFA/TA og gutta full oppbacking,og kanskje det er på tide med et opprop fra Jan Rafn igjen,lik den foran LøvHam kampen ifjor. 

Fortsetter denne trenden ,med negativitet,vil det gjøre utslag som at vi knapt får 5tusen på tribunen de siste kamper,som igjen betyr negativitet for klubbens økonomi.

 

Så støtt opp folkens------så tar vi diskusjonen om TFA  etter at siste serierunde er spiltWink


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f