Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 16 sep 11, 12:11

Opprinnelig postet av Arte et labore

Han tegner et fint glansbilde gitt, men ser man på kommentarer og på fossefallet sine sider, så virker det ikke akkurat som han har alle med seg i sine uttalelser. Det er ikke mange der som er fornøyd med å rykke ned. At treneren er fredet ser det derimot ut som har har samtlige med seg på, for jeg har vel ikke sett ett sted hvor det ymtes frempå om ny trener.

De kommer til sørge like mye ved nedrykk som vi gjorde i 2009, det vil de merke når nedrykket er et faktum. Og hvis de fortsatt ser like bekymringsløst på det etter nedrykket så er det vel det at de i sin villfarelse føler seg sikre på å rykke direkte opp igjen.

Noe som kan bli meget vanskelig med den spillerstallen og økonomien, og mangel på publikumsoppmøte som de har.

De skal i så fall møte minst 2 av følgende lag: HamKam, BodøGlimt, Sandefjord og Hønefoss.

Jeg tror, og nå får jeg sikkert Foyn på nakken igjen, at 2011 var S08´s gjesteopptreden i tippeligaen.

 

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340