Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 sep 11, 13:55

Denne kampen må vi vinne! Dette året minner meg litt for mye om det året vi rykket ned.Er en veldig vond følelse!

Med detta laget vi har idag så skal man kunne forvente mere poeng en det de har klart til nå!Nei er ingen som forventer topp5 men med denne stallen så er det litt flaut å tape så mange poeng! Kjære Aune nå må du få opp øyne til gutta for de lever i sin egen verden om dagen. Spillerne sier etter hver kamp at de ikke presterte bra nok? Kanskje på tide å gjøre noe med den saken?Istedet for å¨bare prate! Jeg er så dritt lei av å høre de prate men ikke gjøre noe med saken!

Aune sier flere ganger at han ikke er fornøyd og det forstår jeg godt! Men hva er problemet?Hører ikke spillerne på sin trener? El er det rett og slett at de tror de er stjerner? Våkn opp guttæne!

Sikkert mye rart som blir skrevet nå men det er da lov å være kjempe skuffet av prestasjonene til laget! ALT FOR DÅRLIG!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340