Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 11 sep 11, 20:58

Opprinnelig postet av rasle

Denne er ikke spesielt til deg plankekæll men hva er det med at "alle" tror at nye spillere/spillere som har slitt benk er så mye bedre enn de som vanligvis spiller?

Man kan ikke bytte ut spillere hver gang de spiller en dårlig kamp (eller to), LAGET må få utvikle seg, kombinasjoner og samspill må trenes på i kamp over en lengre periode. Både i år og i fjor har mange spillere gått ut og kommet inn og da må vi gi de tid, spesielt når det er såpass mange unge.

Å tro at feks å kaste inn en 18 åring uten tippeligaerfaring i forsvaret vil være mye bedre enn en relativt rutinert 29 åring er skivebom.

For ordens skyld, jeg er heller ikke fornøyd verken med dagens kamp eller de siste kamper men litt tid må vi da gi laget. Husk at vi tross alt er nyopprykket og alt annet enn nedrykk er godkjent.

Jeg satte opp det laget jeg vil se + har mest tro på.

Mulig det er like greit med Vidar på back og Myrie ut av laget, men jeg orker ikke Vidar som back. I dag var han skremmende svak, så kanskje (?) er det tid for Dure. Hakke peiling.

Mads Hansen mot Alexander Ruud Tveter? Vet ikke hva som er best. Jeg har mer sansen for Ruud Tveter som jeg har nevnt tidligere også. Han er en bedre spiller, men mangler selvsagt farten og Hansens defensive kvaliteter.

Amin Askar er enkelt siden Tarik er suspendert.

Landgren har spilt seg ut av laget, men Jabbie har ikke spilt seg inn dessverre. Men jeg vil ha inn han pga innstillingen, duellstyrken og hans defensive ferdigheter sammen med Hussains offensive. Ramberg en god reserve.

Og for å ha sagt det, jeg er i utgangspunket ikke for å bytte for mye på laget. Men når ingenting funker må man bare gjøre det.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340