Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 28 aug 04, 03:24
Opprinnelig postet av seal_dm
Hei du bedreviter.
Skulle gjerne gitt scheie et svar på ting jeg mener er feil jeg. Men ting blir jo ikke tatt så nådig opp, hvis det bryter med majoriteten av meningene her. Det er jo opplest og vedtatt her att BD ikke er helt god. Så la det bli med det. BD blir nok ikke siste mann ut som er misfornøyd. Illojale folk blir jo ikke tatt vare på i en klubb for å si det sånn.


Veldig dumt og feigt sagt...
Du har sagt at d A.Scheie sier er makkverk(og dermed løgn, slik som jeg tolker det.) Det er ille å beskylde en fyr for å lyve uten å bevise det....
Enda verre er det å si at du velger å ikke bevise det, men bare å komme med den påstanden......

Jeg kjenner selv ikke Drillestad personlig, men det later til at du gjør det.
Du hadde gjort oss alle, og Drillestad, en kjempetjeneste ved å forklare hvorfor Drillestad sine synspunkter er så riktige....
Og en ting til...:
Seal_dm, du er tydeligvis veldig redd for ikke å bli godtatt hvis du sier imot majoriteten... Syns du virkelig du har blitt behandlet så ille?
Det eneste alle vil, er at du forteller hva du vet......
For siden du forsvarer Drillestad sitt innlegg og sier at A-Scheie sitt svar er makkverk, så vet du tydeligvis mere enn vårs fleste.....

Med vennlig Hilsen.
JJunior, som håper på svar fra seal_dm,
men ikke har noe imot forskjellige meninger og en sunn diskusjon
;-)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340