Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 28 aug 11, 13:15
Endret: 28 aug 11, 15:20
Endret av: Arte et labore

 

Opprinnelig postet av Kjell-H

Jeg har trua men ja det er faktisk kun 3poeng som er godt nok idag.Vi har faktisk 10tap i serien i år.Langt ifra godt nok med tanke på den stallen vi faktisk har. Vi skulle ha ligget på rundt 30poeng i serien til nå.Ikke 23!

 

trur desverre du overvurderer stallen vår. og treneren ikke minst, hadde vi hatt en trener av klasse, så hadde vi nok hatt 30 poeng med den stallen vi har. men både trener å spillere er fortsatt unge og urutinerte på tippeliganivå.

målet i år er å ikke rykke ned. så får vi bygge stein på stein ettersom økonomien bedrer seg. så får vi heller håpe på en bonus io form av cupgull i år. da er jeg fornøyd.

blir en vanskelig kamp idag. men hvis guttane har dagen, så blir det seier idag. vi kan slå alle tippeligalag på en god dag. men det er desverre alt for sjeldent at vi har en god dag. så det er bare å håpe på det beste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f