Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 24 aug 11, 20:41

Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av Holters

Jepp. Helt utrolig. Han var til og med der nede for å sjekke ut forholda, men likte seg ikke, og takket dermed nei. Kunne ha blitt gjenforent med Wallace. Borges har tidligere takket nei til en Russisk klubb også. Fyren har virkelig høye tanker om seg selv. Synes han spiller et høyt spill med sin egen karriere nå.

Hva står i VG?

 

Bør vel ikke nødvendigvis bety at han har for høye tanker om seg selv vel, Holters? Mannen virker til å ha livserfaring som en 40 åring, og personlig utvikling er like viktig som sportslig, og økonomisk, har jeg fått inntrykk av. At han takker nei til genk, etter å ha vært der, tyder på at magefølelsen hans sa nei, ikke pga sportslig nivå, men pga ting rundt. Han hadde ikke trengt å dra ned dit for å finne ut hvilket nivå de er på, og har også sikkert hatt samtaler med Wallace. Bare spekulasjoner fra min side, mulig du sitter med annen info, som tyder på at han ikke ser sine egne begrensninger, og har altfor høye tanker om seg selv.

Helt enig!

Nekter å tro at den gutten har for høye tanker om seg selv.

---------------------------

You`ll never walk alone...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f