Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 20 aug 11, 20:41

Opprinnelig postet av Arte et labore

Mye feil inntastet kamper nå syns jeg. Sarpsborg - Vålerenga var det mulig å tippe på helt frem til nå (kampstart var satt til søndag), men få minutter igjen av kampen... Vet om vi har mulighet for å sjekke om noen har benyttet seg av det. Haugesund - Rosenborg var derimot satt opp i dag.

Er vel fjerde gangen jeg har sjekket midt under kampene på kort tid hvor man kunne ha tippet på kamper som nesten er ferdige, så fint om flere er innom og sjekker at ting er korrekt (noe som det sikkert er).

Er forresten alt oppdatert nå, eller henger det fortsatt igjen en del resultater som ikke blir oppdatert?

Dato og tidspunkt for siste oppdatering i en runde lagres, så i teorien skal det være mulig å finne ut. Det med feil data og slikt bør vi kanskje ta en runde på internt og lage noen faste rutiner på at vi faktisk sjekker at hele serierunden er riktig satt opp..

Poeng og slikt regnes ut som det skal så vidt jeg vet, men jeg kan ta en gjennomgang på det..

---------------------------

"When in doubt, choke'em out"
Slåssing på gata er for aper - mennesker slåss i bur!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f