Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 18 aug 11, 09:29

Opprinnelig postet av Willy René
Vi som betalte for 5 år, og som fikk navnet på setene betalte kr. 500.- ekstra pr. år, (betalte det første året) og for det så ble vi lovet forskjøpsrett til eventuelle cupfinalebilletter i disse 5 årene.

Så saken er klar, vi (ca. 2000 personer) har forkjøpsrett, og det er nok klubben klar over, hvis ikke så skal de bli gjort oppmerksom på det, det kan jeg love.

Skulle også bare mangle! Det er mange med meg som har hatt sesongkort helt siden ordningen ble innført i 2003(?). Fulgt laget i "alle vær". Støttet opp om aksjoner etc. Det er vel dette som er grunnfjellet til klubben? Lojalitet MÅ belønnes om det blir fotballfest på Ullevål med FFK i hovedrollen. Har også "pek på ditt sete for 5 år" opplegget, der det ble lovet forkjøpsrett til evt cupfinale. Ikke en kjeft snakka om at denne retten kunne forsvinne ved ny sesong. Jeg har ikke formalisert mitt forhold til klubben gjennom et medlemsskap. Det kan jeg gjerne gjøre, men ikke på denne måten. Eventuelle cupfinalebiletter først, så kan jeg gjerne melde meg inn etterpå, om FFK ser det som viktig å øke medlemsmassen.

Men: først skal vi ta Brann for 4. gang denne sesongen. Er det muli, a?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f