Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 aug 11, 20:30

Dette smakte godt, veldig godt!

Kampen svingte fra det fenomenale til det begredelige, men heldigvis hadde vi nå marginene med oss og vant til slutt (Molde hadde nok de fleste sjansene). Vi åpner solid og de første 35 minuttene er strålende. Da spiller vi god og tildels hurtig pasningsspill langs bakken med en herlig sentral midtbaneduo i Hussain og Landgren. To ballsikre spillere med teknik og pasningsfot. Landgren var veldig positiv. Virker å ha en presis pasningsfot og slår gode pasninger på én eller to touch. Virket også å ha overblikk til å slå kreative pasninger. Men han må sikkert bruke litt tid på å venne seg til det mer aggressive midtbanespillet som er i Tippeligaen sammenlignet med italiensk og svensk fotball som han har erfaring fra. Når det gjelder Hussain så fortsetter han å imponere. Bemerkelsverdig lav feilprosent med ball, og krydrer det hele med tekniske detaljer og effektiv fotball. Ellers var det også tydelig at Mads Hansen hadde en veldig god dag på jobben i dag. Liker utviklingen hans!

Det jeg ikke liker er hvordan vi igjen - på samme måte som mot Stabæk - kollapser i en periode av kampen og slipper inn to raske mål. Mye rufsete defensivt spill også etter dette med grove individuelle feil, og vi er heldig som ikke slipper inn to-tre mål til. 

Som de fleste andre håper også jeg på hjemmekamp mot Start i semien :)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f