- Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.
Etter å ha kjøpt billett på billettservice og dessuten hjulpet en kollega å bestille syns jeg nesten det er et under at over 3000 har klart å få til dette. Systemet er jo så komplisert at selv datakyndige sliter med depresjon og fortvilelse under bestillingen. Når man så endelig får en mail om at billetten er kjøpt følger det ikke med noen link som forteller hvor man kan skrive ut denne.
Dette opplegget er rett og slett håpløst. Har snakket med flere som ikke har fått det til. Til slutt kom det til å med spørsmål om "Hvorfor ønsker du denne billetten?". Sjeldent jeg lar meg irritere så ille over dataknoting, men dette innbyr ikke akkurat mye folk til stadion.
Har jeg en dårlig dag, eller er flere enig med meg?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
26/04/2024 21:35 | 06d4061f