Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 11 aug 11, 11:31
Endret: 11 aug 11, 12:25
Endret av: matsinho

Opprinnelig postet av foyn

Tarik er en meget god fotballspiller

Tarik ( i likhet med en del andre "lette" spisser) har en tendens til å filme/hjelpe til litt

Tarik har etter returen fra Holland lagt seg til en uvane med å komme sent i en del taklinger

Tarik gir et meget sympatisk inntrykk utenfor banen; på banen er han ikke spesielt sympatisk..

Jeg forstår at andre supportere ser på Tarik som en person å misslike. Men tror du andre spillere hadde blitt utsatt for samme kjøret om de hadde gjort det? Hadde Moa blitt uthengt på vgd om han falt i går? Mener du at Tarik takler styggere enn mange andre i TL? Jabbie har vel snart en halv kortstokk siden han ofte kommer for sent inn, men ingen henger ut han?

LSK fansen elsket Tarik selv da Tarik spilte der, og jeg får fortsatt bare positive ord om han når jeg snakker med LSK fans. Tror rett og slett de fleste hadde forandret mening hadde Tarik spilt for dem.

Forøvrig ble Tarik omtrent like hetset før han dro til Nederland.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f