Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 02 aug 11, 10:08

Opprinnelig postet av calcinf


15 mil er bestemt ikke urealistisk. Vi har allerede i dette transfer vindue givet omkring 16mil for Pape Diouf og vi har før købt en 32 årig forsvarspiller for 20 mil af en anden dansk klub for slet ikke at nævne Peter Larsson fra Halmstad som også have kostet os omrking de 15 mil kr.

Hvad Gamboa har kostet har jeg ingen anelse om men det er bestemt ikke urealistisk at han ligger oppe i +10 mil.

 

 

Uansett pris er det bare å gratulere med et fantastisk kjøp. Dere kommer til å få mye glede av Gamboa, ikke i form av mål, men i form av arbeidsinnsats, teknikk, driv og hurtighet. Grunnen til at jeg personlig liker han, også grunnen til at jeg tror at han lett blir en publikumsfavoritt, er at han viser en utrolig glede og entusiasme mens han spiller. Han spiller med hjertet laaaangt utpå drakta i hver eneste kamp uansett hvem som er motstander. Av den grunn blir han også vanskelig å erstatte. Jeg kommer til å savne Cristian på stadion!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f